Grandcafé Van Heeckeren - VVV Ameland

Grandcafé Van Heeckeren

Grandcafé Van Heeckeren bevindt zich midden in het bruisende dorp Nes op Ameland. Met circa 1200 inwoners is Nes een van de grootste dorpen van het waddeneiland Ameland.
In Nes komt al het goede van het Amelander verleden en heden samen. In het dorp treft u zowel een aantal fraaie commandeurswoningen aan, als ook een modern winkel- en uitgaanscentrum.

In het verleden diende het pand, waarin Grandcafé Van Heeckeren is gesitueerd, als pastorie. Tegenwoordig is het volledig omgebouwd tot een moderne en trendy horecagelegenheid. Uiteraard is daarbij de charme van het pand niet verloren gegaan.
Naast de stijlvolle inrichting binnen, heeft Van Heeckeren een groot verwarmd terras, waarop zelfs met wat koeler weer heerlijk geborreld kan worden. Aan de achterkant van het pand bevindt zich nog een terras, gelegen aan het heerlijk rustieke Kerkplein.

Overdag kunt u bij Van Heeckeren genieten van heerlijke lunchgerechten. Met o.a. salades, burgers, diverse broodjes en tostini's is er voor een ieder wat wils.
's Avonds kunt u kiezen uit gevarieerde en prijsvriendelijke gerechten.

Uiteraard hebben wij ook aan de kinderen gedacht. Zij krijgen hun eigen menukaart, waarop ze kunnen tekenen en puzzelen.

Naast de lunch- en dinerkaart kunt u ook de hele dag gerechtjes kiezen van onze FINGERFOOD kaart. Hierop staan verschillende 'hapjes' voor bij de borrel, met o.a. dim sum, sushi, flatbread en oesters. Heerlijk voor de lekkere trek.

Grandcafé Van Heeckeren

Kerkplein 6