Lidmaatschap -  VVV Ameland

Lidmaatschap VVV Ameland

VVV Ameland; voor vele toeristen het startpunt van hun Ameland vakantie.

Of het nu is om informatie over Ameland te vinden of om een accommodatie te boeken; meer dan 1.200.000 bezoekers weten ons jaarlijks online te vinden.

Word ook lid van VVV Ameland en breng jouw accommodatie, bedrijf of activiteit in beeld bij vele toeristen die naar Ameland willen komen of zelfs al onderweg zijn.

VVV Ameland

Bureweg 2
9163 KE, Nes

Accommodaties - lidmaatschap - VVV Ameland

Accommodaties

Via de (mobiele) website van VVV Ameland en Wadden.nl kan je accommodatie 24/7 online of op aanvraag worden geboekt. Hiervoor maken we gebruik van het gebruiksvriendelijke reserveringssysteem Travelbase.

Je accommodatie wordt rechtstreeks onder de aandacht gebracht aan iedereen die telefonisch of via internet contact met ons opneemt.

Je accommodatie wordt via Travelbase zichtbaar in het zoek en boek-menu. Daarnaast krijg je ook een vermelding bij 'overnachten'. Deze vermelding bestaat uit de naam en het adres van de accommodatie, informatie, prijzen en beschikbaarheidskalender, foto's en een link naar de accommodatie in Travelbase.

Meer uit je vakantiehuis, bungalow, appartement, hotel, caravan, etc halen? Meld je dan nu aan als lid VVV Ameland!

Meer info lidmaatschap accommodaties

Bedrijven - lidmaatschap - VVV Ameland

Bedrijven

Met meer dan één miljoen website bezoekers per jaar en meer dan  XXXX winkelbezoekers per jaar is VVV Ameland dé plek waar je je bedrijf/activiteit onder de aandacht van de gast wilt brengen!

Meld je aan als lid van VVV Ameland en je krijgt een vermelding op de website, mobiele website en in de gratis app van VVV Ameland, onder het tabblad Zien & doen, Bedrijven of Praktisch.

Deze vermelding bestaat uit: naam en adres, telefoonnummer, informatie over je bedrijf, marker op de kaart en een foto van het bedrijf. Deze standaardvermelding kan worden uitgebreid met een link naar je eigen website, extra foto's, filmpjes etc.

Meer uit je winkel, bedrijf, restaurant, activiteit etc halen? Meld je dan nu aan als lid van VVV Ameland!

Meer info lidmaatschap bedrijven

hier komt info over activiteiten

Meer info lidmaatschap bedrijven

alle leden

Promotie Ameland
VVV Ameland verzorgt, naast haar kerntaak informatievoorziening aan de toerist, de promotie van Ameland. Om deze promotie/marketingactiviteiten mogelijk te maken, betalen VVV-leden een promotiebijdrage en ontvangt VVV Ameland van de gemeente jaarlijks een afgesproken bijdrage. Iedere euro aan promotiebijdrage die VVV Ameland van haar leden en gemeente ontvangt, wordt besteed aan promotie. Door deze bundeling van middelen kan een promotie- en marketingscampagne worden gevoerd die ertoe doet. Meer informatie.

Folderpresentatie
Als lid van VVV Ameland is het mogelijk om gratis folders of visitekaartjes te verspreiden via de displays in onze inspiratieruimte in Nes, jaarlijks bezocht door 150.000 bezoekers. Tevens is er een mogelijkheid om een reclameposter op het publicatiebord te hangen (maximaal A4 en staand formaat, bij voorkeur geplastificeerd). Ook gebruikmaken van deze optie? Geef dan je promotiemateriaal af bij onze balie.

Videowall
In de inspiratieruimte van VVV Ameland in Nes oriënteren bezoekers zich op wat zij tijdens hun verblijf op Ameland allemaal gaan doen. Gasten vinden er foldermateriaal en een informatiewand, maar ook een videowall met maar liefst 9 schermen met een totale oppervlakte van 2 bij 3 meter. Hierop worden foto’s en video’s getoond die onze gasten op ideeën kunnen brengen. Leden van VVV Ameland hebben de mogelijkheid om gedurende de voorstelling op de videowall hun advertentie of eigen video te tonen. Bekijk de mogelijkheden.

Meer informatie.

Heb je een restaurant, winkel, zaak of bied je een activiteit aan? Ook dan is lid worden van VVV Ameland een aanrader!

Bedrijf/activiteit op de website, mobiele site en app
Heb je een restaurant, winkel, zaak of bied je een activiteit aan, dan krijg je een vermelding op de website, mobiele website en in de gratis app van VVV Ameland, onder het tabblad Zien & doen, Bedrijven of Praktisch. Deze vermelding houdt in: naam en adres, telefoonnummer, informatie, marker op de kaart en een foto van het bedrijf. Deze vermelding kan worden uitgebreid met een link naar je eigen website, extra foto's, filmpjes etc. Meer informatie.

Adverteren
Adverteren als zakenlid van VVV Ameland kan het hele jaar door op de (mobiele) website en in de app door deelname aan de kortingscoupon. Bekijk de mogelijkheden.

Benieuwd naar de kosten van het lidmaatschap? Kijk dan hier.

Als lid van VVV Ameland beschik je over speciale reclame- en promotiemogelijkheden op de grootste website van Ameland, met ten minste 800.000 bezoekers per jaar. Dit gebeurt op de volgende manieren:

Benieuwd naar de kosten van het lidmaatschap? Kijk dan hier.

Alle informatie in één pakket thuis ontvangen? Mail dan je adresgegevens naar info@vvvameland.nl. Uiteraard ben je van harte welkom bij onze VVV in Nes voor meer informatie.