Dag van het Wad

-

Op zaterdag 29 juni is de Waddenzee jarig! In 2024 is het vijftien jaar geleden dat UNESCO het mooie & unieke Waddengebied uitriep tot Werelderfgoed. Vier dit samen met ons tijdens een heerlijk ontbijt op een wel héél bijzondere plek: de dijk. Uitkijkend over het wad geniet je van een tafel vol lokale producten. Daarna kun je met een gids het gebied rond de dijk verkennen. Vier je met ons mee?

Ben je lid van de Waddenvereniging en wil je gebruik maken van de kortingscode? Neem contact op via 0519-546546 of mail naar info@vvvameland.nl.

Bijzonderheden

Het ontbijt start om 8.00 uur en duurt tot uiterlijk 10.00 uur. Na het ontbijt kan iedereen die dat wil met een wadgids mee de dijk over en laten we je zien hoe bijzonder de waddennatuur is die om onze bescherming vraagt. Deze wandeling duurt ongeveer een uur.
Let op: Trek geschikte kleding en laarzen of (oude) dichte schoenen aan.

Einde Pietje Miedeweg Hollum, op de Dijk

-