Beachclub The Sunset, Hollum - VVV Ameland

Beachclub The Sunset

Op het uiterste westpuntje van Ameland vind je Beachclub The Sunset. Deze laid back spot staat ook wel bekend als 'Ibiza aan de Noordzee'.

Hardhouten loungebanken, spierwitte kussens, zandkleurige details met een snufje rotan: Ibiza vibes all over the place. Voetjes in het zand, cocktail in je hand plus een uitzicht waar je u tegen zegt. You get the point. Beachclub The Sunset is en heeft alles wat je van een lekkere beachclub wilt dat het is. En dan hebben we het alleen nog maar over hetgeen waar de ogen op gelegd worden. Want zowel binnen als buiten op het beachterras worden de hele dag door de lekkerste gerechten en beste wijnen geserveerd. Als je eenmaal een plekkie hebt veroverd, wil je nooit meer weg. 's Avonds dineer je aan zee terwijl je naar de mooiste zonsondergang van Nederland aan het kijken bent. Do we need to say more?

Op de kaart vind je heel veel lekkers. Van sandwiches en focaccia's tot salades tot een flinke visplank die je samen kunt delen. Want sharing is caring.

Ook in de winter is Beachclub The Sunset een must-see. Na een strandwandeling plof je neer bij één van de haardvuren en warm je op met een lekkere hot chocolate of huisgemaakte glühwein. En, ook dan is het uitzicht waanzinnig.

Beachclub The Sunset

Oranjeweg 61